Mô tả công việc
  • Follow up daily work in & out.
  • Make monthly timesheet and wage sheet.
  • Forward Candidate Evaluation Checklist to Accounting department who is in charge of calculating wage; make Candidate Evaluation Checklist when candidates start probation.
  • Conduct checking staffs’s timesheet, make employees’ sum-up timesheet and overtime sheet, send to employees sign, then get approval from head of department, and forward to accounting department to calcuate employees’ wage.
  • Employees’termination and leave of absence control.
  • Translate company’s technical documents & profiles.
  • Draft up reports both in Vietnamese and English.
  • Conduct other tasks that are assigned by head of department.
Yêu cầu công việc
  • College, Bachelor’s degree in Business Administration, Economic
  • At least 2-4 years of experience in the field
  • At least 2 years relevant experiences in manufacturing companies (Garment industry is preferred)
  • Proven experience as HR officer, administrator or other HR position
  • Knowledge of HR functions (pay & benefits & development etc.)
  • Understanding of labor laws and disciplinary procedures
  • Good communication, team work and inter-personal skills
Phúc lợi công việc
  • Competitive salary + bonus
  • Provide 2 free meal/day
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 562 / 2
Từ khóa:
HR Staff
Logo Công ty TNHH May Mặc Leading Star Việt Nam Công ty TNHH May Mặc Leading Star Việt Nam
Lô C, đường số 3, khu công nghiệp Đồng An, Phường Bình Hòa, Thành phố Thuận An, Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
30/08/2019

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nữ, từ 25 tới 35 tuổi
HR Staff
Công ty TNHH May Mặc Leading Star Việt Nam
Nộp đơn