Mô tả công việc

- Conduct all tasks related to work permit, temporary residence card, visa for Expats.
- Manage work permit/ temporary residence card/visa cost.
- Handle recruitment and selection process including recruitment advertisement, screening CVs, interviewing, administering assessment and selection process, emails to candidates (recruitment confirmation/ fail interview…).
- Do reports to authority and as request (work permit report, recruitment report,…).
- Classify and keep other HR documents in appropriated folders.
- Manage stationery/name tags/documents delivery/ birthday cards…
- Support for company’ events (Year End Party, Health check,…)
- Other tasks as assigned by Line Manager.

Yêu cầu công việc

- University graduate in related fields.
- At least 01-year experience at similar position.
- Good at communication.
- Good at English both speaking & writing.
- Careful and detail-oriented.
WORKING SCHEDULE:
From Monday to Friday: 08:30 - 18:10.
WORKING PLACE:
44 Phan Khiem Ich Street, Tan Phong Ward, District 7, HCMC.

Phúc lợi công việc

- Salary : negotiable.
- Social, health & unemployment insurance.
- 24/24 health & accident insurance of Bao Minh .
- 12 annual leave days/year.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 550 / 3
Logo Công ty TNHH Dịch vụ Giáo dục Poly Công ty TNHH Dịch vụ Giáo dục Poly
436 - 438 - 440 Tân Phú, Khu phố Nam Thông 3, Phường Tân Phú, Quận 7, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
25/09/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
HR Admin Staff (06 - 08 Months Temporary Job)
Công ty TNHH Dịch vụ Giáo dục Poly
Nộp đơn