Mô tả công việc
  • Handle label order from receiving to shipment.
  • Reply any inquiry from customer.
  • Receive complaint from customer and find out the solution together with other department.
  • SOP set up in terms of account management and order management.
  • Build customer service culture and ensure high customer satisfaction on SML.
  • Ensure in time response (24 hours) to customer on inquiry & order management.
  • Ensure on time delivery to meet customers' expectation.
  • Ensue data accuracy to customer & operation team.
  • Handle daily, weekly and monthly report to supervisor.
  • Join in training to get full fill understanding about handling orders/queries.
  • Main contact of oversea requirement.
  • Maintains work flow by monitoring steps of the process.
Yêu cầu công việc
  • Good in English/Chinese
  • At least 1 year of working experience with customer services, solving problem… Experience on label/garment/printing is more appreciated.
  • Good at computer skill of Microsoft Works, Microsoft Excels, Microsoft Powerpoint
  • Good problem solving & communication skill with internal & external
  • Be Smart, honest, friendly, hard working, able to work under pressure, careful, active, teamwork and considerable.
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 476 / 0
Logo Công ty TNHH SML Việt Nam Công ty TNHH SML Việt Nam
số 30 VSIP II, đường số 6, KCN VSIP - Phường Hoà Phú - Thành phố Thủ Dầu Một - Bình Dương.
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
23/12/2019

Nơi làm việc
Bình Dương

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Tiếng Anh/ Tiếng Trung, Tin học văn phòng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 23 tới 33 tuổi
Customer Service Executive (Merchandiser)
Công ty TNHH SML Việt Nam
Nộp đơn