Mô tả công việc

- Control flight attendants to abide by the rules;
- Carry out immigration-related procedures for professionals on business trips, studying abroad;
- Warehouse management, distribute labor tools uniforms to flight attendants;
- Receive and update flight attendants‘ flight aspirations and flight schedules; Coordinate with planning department to perform flight missions;
- Evaluate training programs quality, participate in developing training programs to improve service quality;
- Manage personnel records, training records of flight attendants and related work;
- Coordinate with human resources to implement policies: wages, bonuses, labor protection, social insurance, health insurance, unemployment insurance, insurance accident…;
- Coordinate in annual health checks for flight attendants;
- Other administrative tasks as assigned by Managers.

Yêu cầu công việc

- University degree, major in Administration, Economics, Administration ...
- At least 1 year of Office Administration experience.
- Have a minimum English certificate of 500 TOEIC.
- Prefer candidates with experience in management in the aviation industry.
- Proficient in office. Able to work under pressure and work overtime.

Phúc lợi công việc

- Trao đổi khi phỏng vấn

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 545 / 2
Logo Công ty TNHH Hàng Không Tre Việt (Bamboo Airways) Công ty TNHH Hàng Không Tre Việt (Bamboo Airways)
Khu số 4, Khu du lịch biển Nhơn Lý - Cát Tiến, Xã Nhơn Lý, Thành phố Quy Nhơn, Bình Định
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
02/03/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Chuyên Viên Hành Chính (Administrative Officer - Phòng Quản lý tiếp viên)
Công ty TNHH Hàng Không Tre Việt (Bamboo Airways)
Nộp đơn