Mô tả công việc

- Ensure accurate, clear and efficient verbal and written translated communication between HODs and all staffs, internal & external parties.
· Arrange, follow up and remind BOD about daily/weekly/monthly work schedule.
· Coordinate with external parties and internal departments to organize meetings, events,…
· Prepare required documents, take minutes and interpret in all meetings attended by HOD.
· Follow up and manage project progresses.
· Coordinate with other departments in task planning and execution directed by HOD.
· Provide admin assistance such as travel arrangement, document translation, etc...
· Review all documents from other departments before submitting to CEO for approval.
· Prepares reports required by collecting and analyzing information.
· Other tasks required by HOD.

Yêu cầu công việc

· Bachelor Degree, major in Law, English, Translation/Interpretation, Business Administration or relevant field.
· About 5 year experience working as Personal Assistant/Secretary/Interpreter
· Fluent verbal and written English & Chinese
· Planning, organization and time management skills.
· Report writing, communication, presentation, skills.
· Good at Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint.
· Honest, enthusiastic, high responsibility, be able to work under high pressure.
· Ability to work individually or work in team

Phúc lợi công việc

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 568 / 0
Logo Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
191 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
06/09/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
5 năm

Ứng viên
Nam nữ
Assistant Chairlady
Công ty Cổ phần Phát triển Địa ốc Sông Tiên
Nộp đơn