Mô tả công việc

**Key Scope of Work:**

1. Follow up and handle PIT and social insurance for staff.

2. Making contracts and NDAs if any.

3. Monthly payroll for small team staff, both part-time and full-time.

4. Issue invoices.

5. Payment release for local and international suppliers.

6. Handle HR and staffing, both part-time and full-time candidates.

7. Deploy company culture and support healthy business growth for the company.

8. Provide relevant customer care support as assigned by the Board of Directors.

9. Customer engagement and PR support.

Yêu cầu công việc

1. Have working experience in the relevant fields;

2. Hard-working and proactive

3. Must be good at English to report directly to foreign director

Phúc lợi công việc

1. All benefits for employees under the law and company's policy

2. Working in a professional and international environment

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 732 / 7
Logo Công ty TNHH Autologiq Machinery & Engineering Công ty TNHH Autologiq Machinery & Engineering
21B/7 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Quy mô: từ 10 - 19 nhân viên

Ngày đăng tuyển
16/07/2024

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng
Nghiên cứu; sắp xếp; phân tích; cẩn thận

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tuổi
Administrative, HR Staff
Công ty TNHH Autologiq Machinery & Engineering
Nộp đơn