Mô tả công việc
  • Managing and control of office maintenance and daily operation, including: stationaries, machines and equipment, pantry, office hygiene, ... for Hanoi and HCM offices
  • Handle suppliers contracts, payments, price quotation for new supplies
  • Liase with building management to ensure of security, payment, parking, fire safety, ...
  • File and send invoices to customers in liase with Accounting department
  • Make travel arrangements: hotel and flight booking, support foreign visitors
  • Control inventory stock of company laptop and desktop; Support IT in arranging new laptop/desktop for newcomers
  • Prepare VISA for international business trips
  • Control of company Grab account and Taxi cards; check and make payment for transportation
  • Arrange for company events, i.e company trip, company parties, conferences, events, ...
  • Support Country Manager in preparing documents, accomodations for business trips
  • Ad-hoc projects as assigned

Yêu cầu công việc
  • Bachelor degree in related field
  • At least 3 years in similar position
  • Strong English communication skills (all 4 skills)
  • Ability to work independently, problem solving and time management
  • Prefer candidates who can join within 2 weeks
Phúc lợi công việc
  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 835 / 2
Từ khóa:
Admin Staff
Logo Công ty TNHH Festo Công ty TNHH Festo
206 Trần Não - Phường Bình An - Quận 2 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
13/03/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
3 năm

Ứng viên
Nữ
Admin staff
Công ty TNHH Festo
Nộp đơn