Mô tả công việc

• Answer, screen and forward incoming phone calls;
• Be the first point of contact such as welcoming guests, directing visitors and providing accurate information;
• Organize and schedule conference rooms;
• Receive letters and packages, and distribute to appropriate departments;
• Track and order office equipment and supplies;
• Perform other clerical duties such as filling, photocopying and notarizing official documents;
• Assist in organizing company activities and events in cooperation with Administration and HR team;
• Coordinate with Administration team in Binh Duong, Hai Phong and Da Nang;
• Perform other duties as assigned.

Yêu cầu công việc

• College/ university graduate in relevant field;
• At least 2-year-working experience in administration in foreign company is a priority;
• Hard working, proactive and team work spirit;
• Good interpersonal & communication skills;
• Good organizational and multi-tasking abilities;
• Good command of English and MS Office.

Phúc lợi công việc

- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Chế độ nghỉ phép
- Chế độ tập thể dục

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 401 / 0
Từ khóa:
Admin Receptionist
Logo Công ty TNHH Sơn Jotun Việt Nam (Jotun Paints Vietnam) Công ty TNHH Sơn Jotun Việt Nam (Jotun Paints Vietnam)
Số 1, đường số 10, khu công nghiệp Sóng Thần 1 - Phường Dĩ An - TX Dĩ An - Bình Dương
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/08/2019

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Admin Receptionist
Công ty TNHH Sơn Jotun Việt Nam (Jotun Paints Vietnam)
Nộp đơn