Admin Receptionist
Mô tả công việc
• Answer, screen and forward incoming phone calls;
• Be the first point of contact such as welcoming guests, directing visitors and providing accurate information;
• Organize and schedule conference rooms;
• Receive letters and packages, and distribute to appropriate departments;
• Track and order office equipment and supplies;
• Perform other clerical duties such as filling, photocopying and notarizing official documents;
• Assist in organizing company activities and events in cooperation with Administration and HR team;
• Coordinate with Administration team in Binh Duong, Hai Phong and Da Nang;
• Perform other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
• College/ university graduate in relevant field;
• At least 2-year-working experience in administration in foreign company is a priority;
• Hard working, proactive and team work spirit;
• Good interpersonal & communication skills;
• Good organizational and multi-tasking abilities;
• Good command of English and MS Office.
Phúc lợi công việc
- Bảo hiểm theo quy định
- Du Lịch
- Thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Chế độ nghỉ phép
- Chế độ tập thể dục
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Từ khóa:
Admin Receptionist21/08/2019
Hà Nội
Nhân viên/ Có kinh nghiệm
Nhân sự - Hành chính - Thư ký
Tiếng Anh
Cao đẳng
2 năm
Nam nữ
Công ty TNHH Sơn Jotun Việt Nam (Jotun Paints Vietnam)